Monday, December 22, 2014

Pregnancy : Week 29

Alhamdulillah, kandunganku sudah masuk ke trimester ketiga. Sekarang sakit-sakit dah kurang, tapi selalu tak larat sebab overweight! huhu.. Selera makan memang tak pernah K.O, sentiasa O.k. Hari Sabtu yang lepas saya pergi ke majlis perkahwinan kawan baik saya, Nana & Azhar, ada kawan-kawan yang tak cam saya. Almaklumlah semua sudah mengembang kan.

Saya harap kandungan saya tiada masalah, cuma Hb saya rendah, 10.3. Mana la tak rendah kan, esok nak pegi check up malam ni pergi minum kopi. Cari nahas la tu. Terfikir nak makan supplement Qaseh, ada sesiapa yang ada pengalamn minum Qaseh semasa mengandung? Saya memang tertarik dengan Qaseh sebab Qaseh terdiri daripada makanan Sunnah.


Gerakan baby dah semakin kuat terasa. Seronoknya!!! Baru semalam hubby dapat rasa baby gerak sebab sebelum ni baby gerak sikit-sikit je, jadi saya seorang sahaja yang boleh rasa. Tak tahu nak gambarkan perasaan tu macam mana. Hanya mampu bersyukur Allah bagi peluang untuk saya rasa nikmat ini. Kelengkapan baby dah hampir lengkap, cuma tak sempat nak snap.

Lagi beberapa hari akan tamat 2014. Masih banyak yang saya belum capai untuk tahun ini. Harap-harap tahun depan dapat cover. hehe

Ok lah, sampai sini dulu. Ada banyak perkara saya nak kongsi, tapi belum ada kesempatan. Insya Allah saya akan sambung pada masa akan datang.

p/s: sesiapa mencari Cloth Diaper boleh klik sini --->> Cloth Diaper by Shiwawa

2 comments:

  1. Assalamualaikum awak. wahh bestnya. bila due? semoga sihat2 selalu ibu dan bakal anak tu. hehehe

    ReplyDelete
  2. hi dear..due 9/3/2015..lame lg kan sebenarnya..hehe

    ReplyDelete