Saturday, March 21, 2015

Perfume Online Shop

Berita baik untuk semua pelanggan Shiwawa Perfume Store!!

Online Shop Shiwawa Perfume dah ready!! Saya sangat teruja sebab dah lama tunggu website ni ready untuk.semua customer saya.

Apa bestnya perfume online shop ni?
Memudahkan semua pelanggan dan agen melihat stok yang ada. Sebelum ni pelanggan dan agen perlu whatsapp saya untuk tanya stok. Kadang2 keesokkan hari baru saya reply. Kini tidak lagi!

Mengurangkan risiko perfume soldout semasa proses pembayaran. Ada kes, saya dh confirm perfume yang customer nak instock, tp.cust tak confirm. Tiba2 buat payment & masa tu dah soldout perfume tersebut.  First come first serve.

Menjimatkan masa. Confirm order harini, terus buat payment, insya Allah esok sampai!

Tiada masalah order tercicir sebab online shop ni membuatkan order anda lebih sistematik!

Banyakkan kebaikan perfume online shop ni?? sebab tu saya teruja sangat!!!

Apa link untuk online shop ni??

--->> www.shiwawaperfume.com

No comments:

Post a Comment